نوشته شده توسط : زیگفا

فروش عمده تخته شاسی

 

کاغذهای مربوط به چاپ عکس روی شاسی در صورت کلی به دو دسته مات و براق دسته بندی می شوند . گفتنی است این کاغذها مخصوص چاپ شیمیایی بوده و از بهترین کاغذهای موجود در بازار برای خروجی چاپ عکسهای دوربین های دیجیتال و کاربردهای چاپ عکس آتلیه می باشند. در دسته مات این کاغذها به مات ساده ( کاغذ لاستر ) و کاغذ سیلک ( ابریشمی ) دسته بندی می شوند. در مورد چاپ براق نیز چاپ بر روی کاغذ متالیک به مشتریان محترم ارائه می گردد.

 

چاپ عکس روی شاسی

 

 


:: برچسب‌ها: چاپ عکس , چاپ , چاپ و شاسی , قیمت چاپ عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 2213
|
امتیاز مطلب : 3068
|
تعداد امتیازدهندگان : 1026
|
مجموع امتیاز : 1026
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیگفا

بهترین آتلیه عکاسی در اردبیل

آتلیه عکاسی کودک

یکی از زمینه های فعالیت آتلیه آرت ، با سابقه ای بیش از ۱۸ سال ، ارائه خدمات به خانواده ها در زمینه عکاسی از کودکان می باشد . در این ژانر از عکاسی عوامل همچون سن ، جنسیت کودک ، مناسبتهای مختلف و ... دخیل می باشند و بنا بر مراجعه هر یک از مشتریان ، آتلیه عکاسی کودک ، تدبیری جداگانه می اندیشد . در نگاه کلی عکاسی کودک را می توان از نظر سن به دوره های مختلفی طبقه بندی کرد.می بایست بر این مساله نیز تاکید داشت که در هریک از دوره های یاد شده شرایط فیزیکی و شناختی کودک متفاوت از دوره های دیگر می باشد . بنابراین اجرای دکور و حالت های بدنی خاص به کودک ممکن است در برخی از دوره ها امکان پذیر نباشد . از اینرو مشتریان محترم در صورت درخواست عکس از دکور یا فیگور بدنی خاص کودک و یا نوزاد ، می توانند با آتلیه عکاسی کودک آرت در تماس بوده و مشاوره های مورد نظر در این زمینه را دریافت نمایند.

 عکاسی فضای باز

آتلیه بارداری

 

آتلیه نوزاد



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , آتلیه عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 2288
|
امتیاز مطلب : 2834
|
تعداد امتیازدهندگان : 958
|
مجموع امتیاز : 958
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیگفا

چاپ و شاسی عکس

چاپ و شاسی عکس در تهران و شهرستان ها ، و خدمات مربوط به پرینت عکس ، متناسب با نیاز آژانس ها  و شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های بازرگانی ، گالری داران و هنرمندان عزیز ارائه می گردد . این خدمات با در نظر گرفتن نیاز مشتری به چاپ عکس و مکان های مورد نظر جهت استفاده ، در ابعاد مختلفی موجود می باشد و در تنوع سه گونه چاپ می باشد . چاپ بر روی کاغذ لاستر (مات) ، و چاپ سیلک  و چاپ متالیک . قیمت های خدمات چاپ و شاسی گروه در ابعاد مختلف و بر حسب نوع چاپ در جدول زیر به تفکیک آورده شده است . توجه داشته باشید که لیست قیمت های چاپ عکس روی شاسی مربوط به سال جاری می باشد . برای سایزهای متفاوت و دلخواه که در جدول قید نشده است ، به علت تغییر در قیمتهای چاپ و همچنین زمان تهیه برای شاسی ، می توانید تماس حاصل فرمایید تا پس از بررسی های لازم ، برآورد قیمت چاپ و ساخت تخته شاسی اعلام گردد .  به علت حجم کاری تحویل هر پروژه بنا بر تعداد مورد نیاز بین یک تا ۴ روز کاری انجام می پذیرد . بنابراین پیشنهاد می گردد چند روز قبل از فرا رسیدن زمان مورد نظرتان ،جهت  استعلام قیمت و ثبت سفارش اقدام نمایید . در جدول زیر ابتدا در سمت راست در ستون دوم ، سایز مورد نیاز خود را انتخاب نمایید . برای برآورد قیمت چاپ عکس روی شاسی روی کاغذ مات لاستر ( luster ) ، قیمت را بر حسب تعداد مورد نظر خود مشاهده نمایید .

 

چاپ عکس روی شاسی

 


:: برچسب‌ها: چاپ عکس , چاپ , چاپ و شاسی , قیمت چاپ عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 2274
|
امتیاز مطلب : 2771
|
تعداد امتیازدهندگان : 912
|
مجموع امتیاز : 912
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()