نوشته شده توسط : زیگفا

فروش تابلو شاسی

فروش تابلو شاسی در فروشگاه آنلاین تابلو عکس زیگفا ، انجام می پذیرد .این فروشگاه آنلاین ، ارائه دهنده تابلو عکس و تابلو نقاشی های فانتزی و کلاسیک چاپ شده با کیفیت بالا می باشد. آرشیو فایلهای دیجیتالی این وب سایت ، شامل مجموعه نقاشی ها در سبک های مختلف کلاسیک ، مدرن ، انتزاعی و … می باشد . علاوه بر این در فروش تابلو شاسی ها سعی بر آن شده تا با دسته بندی های دقیق کاربر را در انتخاب و خرید تابلو شاسی یاری رسانیم . بنابراین در قسمت فروشگاه می توانید با انتخاب ویژگیهای تابلو شاسی خود همچون ، رنگ گرم و سرد ، عمودی یا افقی بودن ، ابعاد مورد نظر ، سبک نقاشی و … محصول مورد نظر خود را به سرعت انتخاب نمایید.

 

ابعاد فروش تابلو شاسی

ابعاد فروش تابلو شاسی نیز بنا بر نیاز کاربران به صورت متنوع در نظر گرفته شده است تا با سلیقه و نیازهای خانگی ، اداری و تجاری کاربران منطبق باشد . در انتخاب سایز تابلو شاسی عکس و نقاشی ، ملاک رزولوشن اولیه تصویر و تاکید اولیه بر روی کیفیت چاپ نهایی می باشد . از اینرو ممکن است فروش تابلوهای دیواری و دکوری در سایزهای بخصوصی محدود شوند . محدودیت سایزهای تعریف شده ارتباط مستقیمی با ابعاد مختلف تخته شاسی دارد که بنا بر استانداردهای رایج در سه دسته کوچک ، متوسط و سایز تخته شاسی بزرگ طبقه بندی می شوند. در کنار این سایزها ، گاهی نیاز به چاپ عکس بر روی سایزهای غیر استاندارد تخته شاسی وجود دارد . از آنجا که این مورد نیازمند صرف هزینه های مالی و زمانی بیشتر است ، چاپ عکس بر روی ابعاد غیر استاندارد تخته شاسی ، تنها با هماهنگی با بخش قبول سفارشات میسر می باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 2247
|
امتیاز مطلب : 3516
|
تعداد امتیازدهندگان : 1163
|
مجموع امتیاز : 1163
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیگفا

چاپ منوی رستوران

طراحی و پرینت منوی رستوران | سفارش چاپ منوی فست فود و غذاهای دریایی

چاپ منوی رستوران ، بدون شک یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در ارائه محصول و معرفی غذای طبخ شده در رستوران و فست فود می باشد . امروزه منوهای رستورانی طیف وسیعی از تنوع و طراحی های گوناگون را شامل می شوند که هر یک با توجه به سلایق مشتریان ، میتوانند در هدف اطلاع رسانی صحیح محصول موفق بوده و یا معمولی جلوه کنند . بنابراین منوی رستوران ، تنها قرار دادن نام و قیمت محصول غذایی نمی باشد و در اصل میتواند یک کارساده ، اما در پشت صحنه پیچیده را دنبال کند . انتخاب رنگ مناسب چاپی ،چاپ عکس های مناسب حرفه ای و صنعتی از غذا ، و مجموعه نوشته ها و توضیحات در هر منو می توانند برای مشتریان مهیج ، خسته کننده و یا گیج کننده باشند. پس در عین رعایت نکات علمی طراحی گرافیک در تولید ، نشر و چاپ منوی رستوران ، باید به سادگی ارتباط بصری مشتری با آن نیز توجه داشت. علاوه بر این صاحبان رستوران و مواد غذایی می توانند چاپی مناسب و کاتالوگ غذایی خود را در قالب چاپ فتوبوک ارزان به مشتریان ارائه دهند . درباره اینکه فتوبوک چیست و کاربرد آن در کجاست ؟ می توانید به وب سایت لابراتوار چاپ عکس مراجعه نمایید.

طراحی کاتالوگ غذا

چاپ منو فست فود و عوامل تاثیر گذار بر آن

هزینه ها ، دانش طراحی ، انتظارات کارفرما

اگر چه در بالا به مواردی جهت طراحی مناسب منوی رستوران پرداخته شد و نقش طراح و دانش غذایی او در این بین مهم تلقی شد ، اما می بایست به نکات دیگری در این مورد اشاره کرد . در دنیای طراحی و من جمله طراحی منوی فست فود و غذاخوری ها ، همیشه سلیقه کارفرما به عنوان تامین کننده هزینه های مالی تمامی پروژه های چاپی ، همچون ، چاپ عکس ، چاپ عکس روی تخته شاسی و تهیه منوی غذا نقش مهی را ایفا میکند. پس هماهنگی بین طراح و توجیه سازی هنری کارفرما و در مواردی کوتاه آمدن از آنچه در ذهن دارید ، از وظایف طراح محسوب می شود.

موقعیت مکانی و خدماتی رستوران جهت تهیه منو

اینکه رستوران و یا فست فود در چه نقطه ای از شهر قرار دارد و طبقه اجتماعی استفاده کننده از خدمات رستوران ، تا چه حد با نام غذاهای عجیب فست فودی و زبان های بیگانه آشنایی دارند نیز می تواند طراحی منوی رستوران را ساده یا پیچیده سازد . آیا این منو در یگ غذاخوری عادی مرکز شهر چاپ و ارائه می شود و یا در یک رستوران لاکچری عرضه خواهد شد ، ممکن است ایده طراح را برای اتود اولیه طراحی به کلی دگرگون سازد.



:: بازدید از این مطلب : 2126
|
امتیاز مطلب : 3327
|
تعداد امتیازدهندگان : 1096
|
مجموع امتیاز : 1096
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیگفا

چاپ فتوبوک

فتوبوک کودک و عروس چیست ؟

چاپ فتوبوک کودک و طراحی کتاب عکس (Photo Book) جایگزین مناسبی در قبال آلبومهای قدیمی و کلاسیک می باشد که با فراهم آوردن تکنیکهای دیجیتالی و استفاده از نرم افزار فتوشاپ ، هم از نظر زمانی و هم مالی برای مشتریان ایگونه آلبومها مقرون به صرفه هستند . فتوبوک ها بر روی کاغذ مخصوص عکس چاپ می شوند و روی آنها لایه یو وی محافظی قرار ندارد و نحوه صحافی آنها به صورت چسبانده دو عکس به صورت پشت و رو به هم است. از مزیت های دیگر فتوبوک علاوه بر صرفه اقتصادی ، می توان به قرار دادن تعداد بیشتر عکس در مقایسه با آلبومهای کلاسیک اشاره کرد . معمولا فتوبوک ها در طراحی های خود ، از یک طرح ساده پازلی که از کنار هم قرار دادن عکسها ایجاد می شود استفاده می کنند. در صورتیکه نیاز بیشتری به آشنایی با کتاب عکس یا همان فوتوبوک دارید می توانید به لینک فتوبوک چیست ، مراجعه نمایید.

طراحی فتوبوک

 

 

از کتاب عکس علاوه بر استفاده در زمینه نوزاد و عروس ، میتوان در زمینه های تبلیغاتی نیز استفاده کرد . از آنجا که در این گونه چاپ آلبوم ها ، میتوان از متن و یا شعر استفاده کرد ، منبع اطلاعات اساسی از کالا یا محصول و برند را نیز می توان در آنها قرار داد . بنابراین اگر میخواهید ایده تبلیغاتی خود را به رویت مشتریان و بازدید کنندگان برسانید ، می توانید از این محصول استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 2418
|
امتیاز مطلب : 3358
|
تعداد امتیازدهندگان : 1124
|
مجموع امتیاز : 1124
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زیگفا

فروش تابلو شاسی

فروش تابلو شاسی ، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در دهه های اخیر مرسوم شده است . نصب ساده تابلو شاسی و حمل ئ نقل آسان آن در کنار قیمت مناسب تابلو عکس شاسی شده ، آنرا به یکی از محبوبترین خریدها در بین هدایای تبلیغاتی تجاری و یا کادو های دوستانه قرار داده است . بر حسب محتوا و منبع ، فروش تابلو شاسی ، در گروه های مختلف هنری انجام میپذیرد . ممکن است منبع کار چاپ شده روی شاسی یک نقاشی کلاسیک باشد . به طور مثال می توان به تابلو شاسی شکوفه های بادام اثر ونگوگ اشاره کرد که در بین علاقه مندان هنر کلاسیک نقاشی جایگاه ویژه ای دارد و یکی از محصولات پرفروش فروشگاه تابلو شاسی زیگفا محسوب می شود.

 

 

فروش تابلو شاسی

از سوی دیگر می توان از تنوع عکسهای منتخب نیز جهت چاپ عکس روی شاسی استفاده کرد. جهت ارائه کیفیت مناسب تابلو شاسی باید به این مورد توجه داشت که در هنگام خرید عمده تخته شاسی ، از کیفیت چسب دوطرفه آن اطمینان حاصل نمود . تخته شاسی ها می بایست به طور استاندارد صیقلی شده و دارای سطح صافی باشند . 

 

ابعاد چاپ تابلو شاسی

از آنجا که عکس و نقاشی های مختلف جهت تولید محصول نهایی ، می بایست روی تخته شاسی چاپ شوند ، سایزهای استاندارد تخته شاسی تعیین کننده سایز نهایی تابلو عکس های شاسی شده می باشند. ابعاد تخته های ام دی اف موجود در بازار را می توان از لینکهای مربوط به دست آورد . ولی مرسوم ترین این سایزها 50*70 سانتی متر ، 60*40 سانتی متر و ... می باشند که بین کاربران طرفداران خود را دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 2589
|
امتیاز مطلب : 3004
|
تعداد امتیازدهندگان : 981
|
مجموع امتیاز : 981
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()